En España - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van marjoleinschipper - WaarBenJij.nu En España - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van marjoleinschipper - WaarBenJij.nu

En España

Door: Marjolein

21 Januari 2005 | Spanje, Zaragoza

Hola!!!!

Ja, we zijn er eindelijk, en ja, we hebben ook nog een appartementje, wat voor velen waarschijnlijk wel een verrassing is...:)
Alles is hier prima, erg lekker weer, alleen een beetje te veel wind. Maar daar is overheen te komen, zeker omdat jullie in Nederland allemaal in de regen zitten. :)
Appartementje is prima, zie ook de foto´s en we hebben geen balkon, maar een binnenplaats van 40 m2!!!! Daar kunnen we dus prima bakken!!!! (En heeeeel hard studeren natuurlijk) De buurt is ook erg gezellig met supermarkt etc in de straat, en een marktje waar ze turbo gamba´s verkopen. Dat ging er gisteravond prima in!
Zit nu in een internetcafeetje, dus ik ga hier nu niet een enorm verhaal opzetten, zodra we thuis ook internet hebben komen de mooie verhalen om jullie te vervelen!!!!!!

Hasta Luego!