Hola Chicos y Chicas! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van marjoleinschipper - WaarBenJij.nu Hola Chicos y Chicas! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van marjoleinschipper - WaarBenJij.nu

Hola Chicos y Chicas!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2005 | Spanje, Zaragoza

Ja, ja eindelijk weer een berichtje, wellicht ook wel een van de laatste aangezien het half jaartje Spanje alweer bijna voorbij is..... Helaas.... De kakkerlakken zijn gelukkig ook verdwenen uit ons huisje, op af en toe een dode na, maar goed, daar kunnen we wel mee leven.
De afgelopen maand stond vooral in het teken van de tentamens. Nou dachten wij dat het niveau hier niet zo heel hoog was, maar die tentamens bleken toch vies tegen te vallen. Sowieso zijn ze natuurlijk in het spaans, maar daarnaast moet je hier ook gewoon alles uit je hoofd leren, en vervolgens letterlijk op kunnen dreunen. Daar hadden wij niet verwacht, en dus was de eerste tentamenronde teleurstellend. Maar goed, na de herkansingen is het toch allemaal goed gekomen en heb ik vier van de vijf vakken gehaald, (eentje op 1 multiple choice vraag na niet gehaald....) en dat betekende VAKANTIE!!!!! Daar was ik dus ook heel erg blij mee, en ik heb mezelf maar gelijk aan de rand van het zwembad geparkeerd met een paar tijdschriftjes om een beetje bij te bruinen.
Jammergenoeg zijn de eerste afscheidsfeestjes ook al geweest, en de meeste mensen zijn inmiddels alweer terug naar Nederland. Gelukkig blijven Nicolette en ik nog even in Spanje...
En dan afgelopen weekend, was weer een zeer goed weekendje! Ik ben namelijk met Ruben en Otto en Koen (het broertje van Otto) een weekendje naar San Sebastian geweest. Dat is een plaats in het noorden van Spanje waar je voornamelijk goed kunt stappen en.... golfsurfen!!!! En ja hoor, ook ik moest eraan geloven, dus mezelf ook maar in zo'n mooi shirtje gehesen en met leraar Ruben het water in. En het was GAAAAAAF!!!!! Alleen wel een beetje moeilijk.. Er waren nl erg hoge golven (zo'n 2,5 tot 3 meter) en het staan ging ook niet echt lukken, maar ja, wel heel hard met mijn boardje over de golven gecruised!!!! (Zie foto's!) Was echt een hele belevenis, en het lijkt me erg leuk om vaker te gaan doen, maar ja, eerst maar even zien wat daarvan komt...
Verder vrijdagavond ook nog wezen stappen in de Bataplan, een onwijs mooie discotheek op het strand van San Sebastian. Een goede DJ, mooi uitzicht, dus weer een geslaagd avondje! Helaas was het zondagochtend (om 7 uur!!!) alweer tijd om terug te gaan naar Zaragoza, en daar ben ik dus nu weer. Dinsdag gaat Ruben ook weg, dus dan zijn Nicolette en ik nog maar met zijn tweetjes in Spanje. Maar de mutsen komen donderdag al hiernaartoe, en dan gaan we lekker 2 daagjes hier chillen en daarna naar Barcelona, dus dat wordt zeker lachen. Daarna vlieg ik met Nicolette door naar Zuid-Spanje, en gaan we een mooie Thelma-and-Louise tocht door Andalusie maken. Dan komt Patrick al weer om mij op te halen, en gaan we nog lekker even 2 weekjes samen vakantie houden, en dan ben ik 7 augustus weer terug in Nederland.
Ik ga dus nog lekker even een maandje vakantie houden!

Kan alweer bijna zeggen; tot snel iedereen!

Besitos,

  • 03 Juli 2005 - 15:01

    Lars:

    Hey surfbabe, welkom bij de club. Leuk he, maar absoluut lastig. Geniet nog lekker van je maandje vakantie. Groeten van Down Under

  • 03 Juli 2005 - 20:58

    Surfdude In Spé:

    He Lieverdje,

    Even een berichtje van je vriendje. Lig nu nog even te genieten van jouw bedje. Echt hele coole pics babe, zo van oor tot oor zie ik je toch wel het liefst. Kan niet wachten tot ik die weer voor het echie mag zien.
    Ik hou van je beautifull

    HELE DIKKE ZOEN
    XXXXXXXXXXXXXXX

    OLDY

  • 04 Juli 2005 - 07:17

    Eefke:

    Dus jij hebt je ook maar aan het windsurfen gewaagd! Ik vond het ook echt super! Ik wil je ff een hele fijne vakantie wensen en we zien elkaar vast in september in het koude en regenachtige nederland. Liefs

  • 04 Juli 2005 - 16:36

    Maaike:

    Hey sjo!
    Gaaf dat surfen! Ziet er goed uit op de foto's! Veel plezier op je vakantie en geniet er nog even van! Liefs Maaike

  • 04 Juli 2005 - 18:20

    Arjen:

    Ziet er weer goed uit Schippertje!! Nog maar een paar weekjes helaas, dan zit het er alweer op.. Anyway, heel veel plezier in Andalusie, pas goed op elkaar! Groeten aan Nic & een dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 24747

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: